Fredagkväll.

Igår skulle jag och Dan egentligen hängt på Malmöfestivalen hela kvällen tillsammans med vänner. Men jag var så otroligt trött efter veckan och frågade om vi bara kunde vara hemma istället. Innan jag åkte hem möttes jag och Carro upp på festivalen för att äta lite. Vi kunde inte riktigt bestämma oss för vad vi ville ha och valde att ta smakportioner av lite olika saker. Smakportionerna kostade 30 kr styck, perfekt när man vill ha lite av olika saker! Vi började med fish and chips.
 
Och fortsatte med cajunkyckling, klyftpotatis och limesås hos Louisiana.
 
Och så en bit tunnbrödsrulle med räkor. Den här var inte alls god dock. Smakade kylskåp ungefär.

Sedan gick jag hem, bytte om till sovkläder och sov i hela TOLV timmar. Lagom händelserik fredagkväll för min del. Nu är jag utvilad och skall ta tag i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0