En onsdag på La Roche

I onsdags bestämde jag, Dan, Sarah H, Niclas, Sös, Emelie och Philip att det var dags att träffas lite. Vi hade hört att La Roche vid Lilla Torg i Malmö skulle ha bra tapas så vi gick dit för middag och lite kvalitetstid.
 
Jag beställde serranoinlindad getostkräm, friterade bläckfiskringar samt vitlöksstekta scampi. När det är tapas brukar jag alltid beställa tre rätter, men dessa var så stora och mättande att det egentligen hade räckt med två. Jag fick till exempel hur många friterade bläckfisk ringar som helst! Älskar när restauranger inte snålar.
 
Ber om ursäkt för halvkassa mobilbilder. Är det bara jag som tycker att kameran är sämre i 6S än i 5S? Det är kanske en inställning? Får kika närmre på det.
 
Bästa onsdagssällskapet!
 
När klockan var 20 var det dags för oss att ta bussen hem igen. Tänk, om två veckor behöver vi inte åka långa bussresor för att umgås med kompisar i Malmö längre. Då kan vi cykla nästan överrallt. Längtar så mycket. Eh, ja förresten. Dan somnade på bussen, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0