Två bra saker med min tisdag.

Idag har varit en riktig lyxtisdag! Jag började morgonen med att unna mig en vaniljlatte på Espresso House. Vaniljlatte är den enda sortens kaffe jag dricker och det är ju så himla gott, speciellt på morgonen på väg till jobbet. Synd att det är så otroligt dyrt bara.
 
Efter jobbet mötte jag sedan upp Mathilda för att äta middag och umgås lite. Mathilda pluggar i vanliga fall i Umeå men läser just nu en termin här nere i Skåne och bor därför i Malmö. Perfekt för mig! Jag vill såklart att mina vänner skall bo nära och inte så himla långt bort. I vilket fall som helst åt vi sushi till middag. Jag äter sushi ungefär en gång i veckan för tillfället, det är ju så gott! Men det var min vardagslyxiga tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0