Topp nio instagrambilder med mest likes 2017

Jag älskar små "året-listor" som samlas nu i slutet av december. Det blir så definierat att ett år har gått och ett nytt snart ska börja. Jag blir nostalgisk också. Det är något av det bästa med att ha en blogg, att man kan titta tillbaka på både roliga och ledsna ögonblick.
 
När Regina lade upp det här inlägget tänkte jag att självklart måste jag också sammanfatta årets instagrambilder. Så här kommer mina 9 instagrambilder med flest likes under 2017!
 
Nr 9: På nionde plats kom den här klassiska bilden som jag lade upp i april. Roligt ändå att den fick så många likes. Vi var nog ganska sommarpeppade då.
 
Nr 8: På åttonde plats kom den här! En selfie och min tid från Vårruset. Våren är ju en typisk löpartid för mig och det är kul att ni peppar på!
 
Nr 7: Årets halloweenoutfit! Jag var ju en röd ängel i år, kul att ni gillade det.
 
Nr 6: Våren var en ganska ångestfylld period för mig, men jag försökte att se ljusglimtarna. Jag sökte mig till en terapeut, bokade en resa till Paris och började sakta men säkert hitta tillbaka till mig själv. Det är inte lätt när man är 27 år och samhället har massvis med krav som man själv inte vill uppfylla. Till den här bilden skrev jag "För vem har tid för ångest när det är vår och Malmö är 17 grader varmt" och ni höll helt med.
 
Nr 5: På femte plats kom den här bebismysbilden med nyfödda lilla Sigrid! <3
 
Nr 4: På fjärde plats kom den här bilden på mig från min födelsedag! Hipp hipp hurra för mig!
 
Nr 3: Jag börjar ana ett tema, det är nästan bara bilder på mig när jag är superglad! Haha. Den här är från första dagen på Malmö Festivalen och jag skulle äntligen få äta efterlängtade fish tacos.
 
Nr 2: På andra plats kom en solig selfie från vår midsommarafton! Oh, sommar. Det känns så långt tills dess just nu.
 
Nr 1: På första plats med hela 110 likes och 26 kommentarer är den här bilden på mig och Dan som jag lade upp på vår 9-års dag. Och ni hurrade såklart <3 Det var likadant förra året att min och Dans årsdag fick mest likes på hela året. Så roligt!
 
Följ gärna mig på Instagram där jag heter @guuldfish. Och för att se dina topp 9 bilder med flest likes på Instagram, klicka här.
 
För att se tidigare år:

Kommentarer
Postat av: Linnea

❤️❤️❤️

2017-12-20 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0