Topp nio instagrambilder med mest likes 2016.

Hejhej! Medan jag är i London och har det gött tänkte jag att vi skall kika på vilka nio av mina instagrambilder som fick flest likes år 2016. För att se vilka av dina instagrambilder som fick flest likes, kika här!
 
NIO: På nioende plats kommer en bild från Julafton när jag hittade Isa i en kartong på köksbordet.
 
ÅTTA: En före- och efterbild på när jag hade klippt mig. Hade så sjukt långt hår (tycker jag själv i alla fall) och var så trött på det. Älskar min frisyr nu, lagom långt!
 
SJU: Ännu en bild på Isa i en kartong <3 Detta lilla djur alltså, som jag älskar henne. Och det verkar ju ni också göra!
 
SEX: En bild på vår julgran! Skrev i bildtexten att den var lite för stor, lite för sne och med en och annan kal fläck.
 
FEM: Det verkar som de bilder med flest likes är tagna nu i december. På plats nr 5 kom i alla fall den här välkomstblomman jag fick av mitt nya jobb med blombud.
 
FYRA: På fjärde plats kommer den här vimmelbilden från när vi var på Håkan-konsert och jag var så glad.
 
TRE: Brons får denna bild! På Media Evolution där jag jobbade tidigare hade de sådana här "flexibla arbetsplatser" och en dag matchade min klänning det här båset. "När klänningen matchar arbetsplatsen" skrev jag i bildtexten.
 
TVÅ: På 2:a plats kom en bild på mig och Dan från Julafton <3
 
ETT: Och så på 1:a plats med hela 100 likes kom den här bilden från min och Dans 8-års dag. "Idag har jag varit ihop med den här mannen i 8 år" skrev jag och ni hurrade. Tack!
 
Om ni vill följa mig på Instagram hittar ni mig under namnet Guuldfish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0