Lördagen vi åkte till Köpenhamn för att fira Cillas 25-års dag.

I lördagskväll köpte jag och Dan med oss sushi, subway och öl och gick hem till Jenny och Jacob vid Caroli. Vi skulle ses och förfesta lite innan vi tog tåget till Köpenhamn för att fira Cillas 25-års dag!
 
Här har vi förfestgänget! Linda, Jenny, Dan, Jacob och så jag då.
 
Vid halv sju tog vi tåget över sundet.
 
Och vips var vi i Danmark! Cilla och Alexander bor i Örestad i Köpenhamn och de har typ vääärldens finaste lägenhet. Jag har förresten visat den HÄR innan.
 
Balkongen!
 
Vi fick vars en fördrink och minglade lite.
 
Cilla och två av hennes kurskompisar.
 
Och plötsligt serverades det sushi!
 
Alltså älskar sushi.
 
Vi minglade runt och åt massvis.
 
Jenny och Linda.
 
De tre männen med vit skjorta :) Tommy, Alexander och Dan.
 
Plötsligt fick man blanda sina egna drinkar och vi bjöds på tequila! Jag tackade nej dock, tål inte tequila. Gjorde dock en supergod mojito.
 
Vi sjöng både dansk och svensk födelsedagssång för Cilla.
 
Och vid 01-tiden tog vi tåget hem till Sverige igen. Fin lördag utomlands. Grattis Cilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0