Fredagstankar.

  • Latte på havremjölk med sockerfri vaniljsyrap från Espresso House är ju LIVET. Så gott. Piggar upp vilken grå dag som helst.

  • Vill bara säga en sak angående nya mäklaren Steve Gold i Million Dollar Listing: HERREGUD. Alltså var har han varit i hela mitt liv?! Förlåt för utseendefixerade kommentarer. Men liksom. Herre. Gud.

  • Imorgon ska vi ha Halloweenfest och kanske är min utklädnad lite tråkig. Eller? Äsch, vi kör ändå. Bild kommer såklart.

  • Läser boken "Gruppen" för tillfället och än så länge har jag rätt svårt att fastna i den. Men hoppas på att den blir bättre!

  • Tycker för tillfället att Wahlgrens Värld är något av de roligaste programmen som går på tablåTV! Alltså älskar ju Bianca! Hon är skitcool.

  • Jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag ska låta mitt hår växa ut eller inte? Nu har jag ju precis klippt mig, så kan vara dålig timing att bestämma mig för det nu. Äsch, vi kör och så får jag väl klippa av det om jag inte orkar mer.

  • Ikväll ska jag och Dan handla inför morgondagens fest, städa och sedan bara ta det lugnt framför Idol. Ska bli mysigt. Jag är lite hängig för tillfället och har för mycket att tänka på. Blir ledsen för ingenting just nu. Det går väl över det också, som allt annat i livet.

  • Ni har väl inte missat att jag är redaktör för IDs nyhetsbrev förresten? Vi skickar ut det en gång i månaden och arkivet hittar ni här!

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0