Fredag med after work och rådjursburgare.

Häng med på några stunder från min fredag! Igår vaknade jag halv sju på morgonen och det är ju helt mörkt ute nu? Så drygt. Vill att det ska vara ljust. Det får liksom gärna vara höst, men helst ljust ute på morgon och tidig kväll.
 
Efter en fullspäckad och hektisk jobbdag var det dags för en liten After Work. Jag hade bästa sällskapet Skorpan i knät.
 
Drack Cava.
 
Och åt ostron.
 
Sedan cyklade jag bort till Mastgränden här i Västra Hamnen och mötte upp Sarah, Niclas och Dan. Vi hade nämligen bokat bord.
 
På restaurang Torget! Jag och Dan har velat testa restaurangen sedan den öppnade i våras och nu var det dags!
 
De hade så mycket gott att välja mellan.
 
Och jag valde till slut rådjursburgaren med havtornschutney och karamelliserade kantareller. OMNOM.
 
Titta fint sällskap! Sarah och Niclas.
 
Och så jag och Dan. Efter maten traskade vi hem till mig och Dan och tittade på Idol. Sedan somnade jag bums klockan halv tolv efter en hektisk vecka. Finfin fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt! ❤️

2017-10-02 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0