Fredagstankar.

  • Fredag, fredag, fredag! Vet ni, jag tycker inte att jag förtjänar en fredag den här veckan. Jag var ledig i måndags pga påsk, sjuk tisdag och onsdag och har därför med andra ord endast jobbat torsdag och fredag? Alltså. Nej, sjukt oförtjänad fredag om jag får säga det själv.

  • Men! Nu är det ju fredag även för mig och ikväll ska jag och Dan möta upp Micke och Desirée för att gå på bio. Och inte vilken biofilm som helst – en skräckfilm! Fy 17 för att se skräckfilm på bio alltså. Vi ska se A Quiet Place, verkar väldigt spännande!

  • Imorgon förmiddag ska jag möta upp ett fint gäng kompisar och familjemedlemmar på stan och gå på äventyr. Mer om det senare. Sen ska vi hem till mig, fika och umgås. Ska bli mysigt!

  • Jag har ett så enormt shoppingsug just nu. Vill handla aaaallt. Helst nya kostymer eller matchande set som blir perfekt till våren. Varför är det alltid så? Att man känner ett starkt behov av att handla kläder när det kommer en ny årstid. Försöker verkligen hålla mig. Jag måste spara pengar och dessutom behöver jag inte mer kläder? Har redan helt för mycket. Hade i alla fall inte sagt nej till denna, denna eller dennaaaa!

  • Igår var jag ensam hemma och hade en så mysig kväll! Jag åt avokadomackor, tittade på Riverdale och Wahlgrensvärld och låg raklång i soffan. Jag städade lite också vilket i och för sig är mindre mysigt. Tycker att städa är det absolut tråkigaste som finns. Det blir ju skitigt och stökigt så himla snabbt igen?

  • Det är så sorgligt och tråkigt att Lill-Babs har gått bort. Men vilket fantastiskt liv hon verkar ha haft! Jag har googlat henne ganska mycket den här veckan och tittat på en del hyllningsprogram som har gått på TV. Är väldigt imponerad över livet hon levt, wow!

  • Ni ger mig alltid bra tips och nu behöver jag ett stort! MINA SERIER BÖRJAR TA SLUT. Eller ta slut och ta slut, men jag har inget att engagera mig i längre. Borde jag ägna mig åt något annat? Ta ett extra pass på gymmet, gå en matlagningskurs eller spela sällskapsspel med Dan? Haha, nej såklart inte. Jag behöver tips på vad jag ska se härnäst! Hit me with your best! Vad har jag missat och bör absolut se?

Hörni, ha en superduperfin fredag och en fantastisk helg!

Kommentarer
Postat av: Allan

Hej! Jag har två tips till dig: ”The West Wing” och ”Matador”.

Svar: Tack Allan! :)
Sofie Strandberg

2018-04-06 @ 10:20:13
Postat av: Allan

Hej! Jag har två tips till dig: ”The West Wing” och ”Matador”.

2018-04-06 @ 10:20:19
Postat av: Ewe

1. Jag vågar knappt se skräckfilmer men blev sugen på A Quiet Place. Recension sen tack! :D Och även synpunkter om den går att se på bio eller för läskig ;P
2. Tycker vårkläder är det absolut roligaste att shoppa i klädväg efter den lååånga vintern med tråkiga tjocktröjor. Du är nog inte ensam om att vara shoppingsugen just nu ;)
3. Delar med mig av min imdb-lista över serier jag följer just nu (35 st). Vet inte vad du gillar men den innehåller allt från komedi och drama till kriminal, sci fi, mystery.. you name it. Pick and choose whatever fits :) --> https://www.imdb.com/list/ls020805388/?sort=alpha,asc&st_dt=&mode=detail&page=1

Svar: Tack snälla!! :)
Sofie Strandberg

2018-04-06 @ 20:59:31
URL: http://nouw.com/ewees

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0