Söndag, familjemiddag och hamburgare

I söndagseftermiddag tog jag och Dan tåget till Lund. Min lillebror Carl var hemma från Stockholm en sväng och vi ville såklart ses. Vi bestämde att vi skulle äta familjemiddag på Surf Shack och klockan halv två anlände jag och Dan.
 
Eftersom vi var lite tidiga beställde jag och Dan vars en gigantisk milkshake. Jag valde "double chocolate & peanut butter" Omg. Sjukaste jag ätit.
 
Sedan anlände resten av familjen. Fina lillebror Carl <3
 
Den här gången kunde hela familjen vara med! Det är inte så ofta det händer nu när vi är 9 pers. På bild från vänster och runt bordet: Christoffer, Alice, mamma, Simon, Sarah, pappa, Dan och Carl.
 
Så beställde vi in hamburgare, tittade på Carls nya kamera, pratade om de senaste biofilmerna och hade det mysigt. Senare gick vi vidare till Espresso House för en kaffe innan Carl skulle ta tåget till Stockholm igen.
 
Mysig söndag med finaste familjen!

Kommentarer
Postat av: M

MYYS!! <3<3

2018-02-01 @ 10:12:31

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0