Mina senaste mobilbilder.

Vi kikar på hur den senaste veckan har sett ut genom min telefon.
 
I fredags var jag såhär tjusig i ny blus från MQ. Jag hade ju en helkväll efter jobbet som ni minns.
 
Samma dag mötte jag upp min kusin Frida för en lunchdejt. Hon hade kommit ner från Stockholm för att gå på BUFF Malmö Filmfestival och vi passade på att ses. Vi åt sallad på Holy Greens, de har verkligen de godaste salladerna!
 
Var på vernissage i fredags och läste fina meddelanden på väggarna.
 
I söndags kom mina föräldrar och min lillebror Christoffer hem till oss på bullfika för att fira att Dan har fyllt år. Han fick finfina presenter och vi pratade om vår kommande Stockholmssemester. Längtar så mycket!
 
Sedan gick jag och Christoffer en promenad i vårt fina Malmö.
 
Vi har haft sååå mycket godis på jobbet den här veckan och jag är ju inte den som direkt tackar nej till sötsaker. Hit med det bara!
 
Och såhär kan jag se ut på jobbet cirka 5 minuter innan jag ska ha telefonmöte. Slut på veckans mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0