Min superfredag med AW, vernissage och restaurangbesök

I fredags hade jag en riktig pangdag! Jag mötte upp Amanda klockan 17 utanför Media Evolution för att gå på deras after work-koncept Superfredag.
 
Två minuter senare kom Desirée och så var fredagsgänget samlat!
 
Vi hängde här, drack rosévin och spanade på folk.
 
Pratade om sommarens planer och skrattade högt.
 
När klockan närmade sig 19 var det dags för oss att ta bussen mot andra äventyr.
 
Till Gustav Adolfs torg och vernissage!
 
För att bland annat titta på fotografen AdeYs verk.
 
När klockan började närma sig 20 traskade vi bort mot Davidshall.
 
Eftersom vi hade bokat bord på restaurang Riket! Hade hypat deras mat hela veckan och såg mycket fram emot det.
 
Riket serverar mellanrätter och vi blev rekommenderade att beställa ungefär tre, beroende på hur hungrig man är såklart. Först ut för mig var stuvad grönkål med gruyere.
 
Och därefter lammtartar. Denna var så, så god! Vill äta snarast igen.
 
Och sist ut oxbringa! Lägg ägg så gott.
 
Sedan delade vi på en efterrätt och pratade påskplaner tills klockan blev 23 och det var dags att åka hem. Himla fin superfredag om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Både låter & ser ut som en riktigt bra fredag :D

2018-03-27 @ 12:09:45
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0