Söndagsmiddag med kimchi fries och bibimbap

I söndags träffade jag Johanna, Sandra och Sarah på Scaniabaren vid Folkets Park för att käka middag. Väldigt mysigt att avsluta veckan med en middag på restaurang! Vi beställde in kimchi fries till förrätt och mums så gott det var!
 
Till varmrätt beställde jag bibimbap med tofu och friterat ägg. Det var längesedan jag åt på Scaniabaren och wow vilka härliga smaker! Det är så lätt att fastna i de vanliga hemlagade middagarna, tacos varje fredag och alltid samma köpsushi från haket runt hörnet. Kul att testa lite nytt!
 
Johanna tog bild medan jag fotograferade maten, haha. Allt för er såklart!
 
Vi blev väldigt mätta efter den här middagen och när klockan började närma sig åtta åkte vi hem igen. Det är rätt skönt att komma hem i tid på söndagar så man får lite kväll hemma också innan den nya veckan drar igång. Men vilken mysig middag ute! Finaste Malmö och fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0