Min möhippa, del 2: Flotten, kvällsfest och cheesecakes

Nu kommer del 2 av min möhippa! Del 1 hittar ni här. Efter att vi spelat Archey Tag gjorde vi oss i ordning och hoppade på en stadsbuss. Vaaart ska vi nu då? Jo! Vi skulle till kanalen och åka Flotten!
 
Detta var helt fantastiskt. Himlen sprack upp, det blev soligt och vi skulle åka i nästan 2 timmar på Flotten på kanalen.  
 
Dan, Niclas och Johan kom helt plötsligt och levererade pizza och lite mer dricka. Jag började storgråta, i vanlig ordning. Vet att jag kommer att gifta mig med världens bästa person, är så glad över att han är min <3
 
Nu åker vi! Wohooo! Kolla så många favoritpersoner vid samma bord. TACK för att ni är mina vänner!
 
Cilla och Regina!
 
Dags att leka en lek! Min brudtärna och toastmaster Sarah H styrde upp.
 
Quizet "Porr eller nagellack?". Kan meddela att "Size matters" och "Meet balls" är nagellack. Hur sjukt?
 
Den som vann quizet fick pris, den som fick minst poäng fick pris och så SJÄLVKLART fick jag också pris. Nagellack bland annat!
 
Passa på att måla naglarna och dricka vin när man åker flotte, vad annars?
 
Så full och glad här, haha. Hade precis storgråtit igen över att dagen var så otrolig. Är så känslig nu för tiden.
 
Världens finaste <3
 
Min favoritstad!
 
Amanda serverade mer vin.
 
Så började vi sakta men säkert komma tillbaka till på- och avstigningsplatsen.
 
Då gick vi bort till Stadshuset och hoppade på 132:an mot Bjärred. Jag och min kusin och brudtärna Therese!
 
Vi anlände hemma hos Carro och Johan där mina brudtärnor Carro och Sarah hade dukat upp långbord.
 
Med alla mina favoritgrejer. Jag hade så svårt att förstå att de gjort allt detta för mig? Jag gick mest runt och bara "oh, nejlikor! Det är ju min favoritblomma!". Och det visste dem såklart, det var därför de hade köpt dem.
 
Och ballonger i mitt och Dans färgtema till bröllopet!
 
Älskar ballonger, och det visste dem såklart också redan. Haha.
 
Det sattes upp Prosecco Pong i trädgården.
 
Och middagen dukades fram.
 
Jag bytte om och gjorde mig i ordning för kvällsfest.
 
Hej! Hade en ny klänning från MQ på mig.
 
Bästa Regina som har dokumenterat hela min dag!
 
Dags att äta! Det serverades helt fantastisk plockmat. Wow!! Åt mycket och länge.
 
Sedan lekte vi lite lekar. Här skulle vi få upp godisringar på ett grillspett som var mycket svårt. Min vän och brudtärna Neja hade också förberett ett "Med andra ord" fast med ord som bara hade med mig och bröllop att göra. Det var så himla roligt! Folk fick berätta om Thomas Stenström, Reklambyrå och Sandra Beijer. Haha.
 
Till efterrätt hade min brudtärna Sara W gjort cheesecakes och dekorerade dessa som ett proffs. Hon är helt grym! Om ni blir förvirrade angående brudtärnorna så har jag alltså 6 stycken: Sarah H, Carro, Neja, Sara W, Therese och min syster. Ett fantastiskt gäng! <3 
 
Eftersom jag älskar daim hade Sara gjort en daimcheesecake. Hur fint?? De var helt fantastiskt goda.
 
Sedan dansade vi och gjorde drinkar och runt 01-tiden tog vi några av oss bussen till Malmö igen för att gå ut och dansa. Jag var hemma klockan 04 på morgonen. Dagen efter låg jag på soffan HELA dagen, haha. Jag var helt slut. Vilken fantastisk dag! Det är svårt att ta in att jag fick uppleva detta och att mina vänner gjorde detta för mig. Jag älskar dem så innerligt hela högen och gör vad som helst för dem. Det är en ynnest att få ha varenda en i mitt liv, och jag hoppas att alla vet att jag känner så. De alla har en stor plats i mitt hjärta <3 TACK för att ni finns och tack för att ni vill uppleva en av de största dagarna någonsin med mig. Snart är det bröllop, bara 42 dagar kvar.
 
(Började för övrigt gråta igen när jag skrev detta, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0