Saker jag får dåligt samvete av att jag inte gör

  • Vattnar blommorna och planterar mina sticklingar. Jag är inne i en "jag orkar inte"-fas och ser hur mina orkidéer börjar sloka. Jag ska ta tag i det idag.

  • Städar. Det är så stökigt och skitigt här hemma. Ska försöka ta tag i detta idag med... haha.

  • Sparar pengar. Jag har varit så dålig på att spara den här månaden. Jag har ätit för mycket lunch ute och köpt aningen för mycket kläder.

  • Bloggar tillräckligt mycket, heh.

  • Väljer ut psalmer till vigseln och sätter ihop vigselprogrammet. 49 dagar kvar idag! Gah.

  • Om vi ändå är inne på bröllopsspåret så behöver vi göra mer konfetti också. Vi gör egen konfetti som gästerna ska slänga på mig och Dan efter vigseln. Jag tror att vi är uppe i 20 påsar och ska göra minst 50 påsar till...

  • Ringer alla mina kompisar, säger att jag älskar dem och att de är bäst. Känner att jag står i skuld till dem efter en så fantastisk möhippa. Varför är jag sån? Tycker att jag inte förtjänar all den kärlek. Jag ger hellre än får rent generellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0