Torsdagstankar

  • Jag är så trött idag. Har haft massvis med saker för mig och nu rann musten ur mig. Ska snart sova och imorgon kickar bröllopshelgen igång för mina fina vänner Caroline och Johan. Ska börja dagen med att gå till naprapaten, så kommer vara nyknackad och härlig till helgen. Haha.

  • Hade ett mycket intressant samtal idag som fick mig att börja fundera över vad för typ av ämnen som jag vet mycket om. Jag omringas av så smarta personer som jämt vill argumentera, så jag tycker liksom inte att det är kul. Dan brukar säga att jag är socialt smart, och det är jag. Jag är duktig på att läsa av människor, på att kallprata om absolut ingenting och när jag går in i ett rum kan jag känna av en stämning som kanske andra inte märker. Men jag är fullkomligt urdålig på att komma ihåg olika begrepp eller artiklar jag läst och ofta blandar jag ihop olika saker. Jag tror att jag bara inte kommer ihåg saker jag finner ointressant. Medan jag till exempel enkelt kommer ihåg att Elisabeth Moss är Scientolog? Mycket viktig fakta som fyller mitt huvud tydligen.

  • Annars längtar jag till Tokyo. Det ska bli så kul och känns så overkligt. I början på november åker vi, det är så snart!

  • Jag har så mycket känslor som exploderar inom mig just nu. Mest vill jag bara hänga med alla mina kompisar, kramas, dricka vin och prata om livet. Jag är så redo för hösthänget som kommer nu.
 
Hoppas ni har haft en fin torsdag! Snart är det helg.
 

Kommentarer
Postat av: M

Alla människor kan inte tycka om att diskutera och argumentera! Jag är inte så mycket för det heller! ;-) Det har inget med smarthet att göra! <3<3

2019-09-13 @ 12:13:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0