Saker som stör mig

 
  • Jag ska snart släppa det här med luggen, men tycker det är så störigt att jag inte kan ha en ordentlig frisyr utan att behöva lägga ner så mycket tid på den. Vill helst bara vakna på morgonen och att håret är snyggt redan. Kan någon fixa?

  • Att folk tutar på mig i trafiken fast att jag kör i en övningskörningsbil där det står TRAFIKSKOLA över hela bilen.

  • Att blommorna på balkongen som jag ägnade min själ åt i somras nu har dött och torkat.

  • Att vår lägenhet inte är större. Och att vi samtidigt har ett helt rum som vi inte vet vad vi ska göra med.

  • Att det är en hel vecka till lön.

  • Att Dan jobbar varje kväll. Och när han inte jobbar så gör han något datorprojekt med min lillebror.

  • Att det är sommar igen fast att jag vill börja bära höstkläder. Samtidigt så har jag ett par sommarklänningar som jag vill hinna bära innan sommaren är helt slut.

  • Att det ska vara så himla dyrt att köpa lägenhet.

  • Att det just nu känns som att jag aldrig kommer att ta körkort.

  • Att det imorgon bara är torsdag när det borde vara fredag.
 
Och hundra andra saker. Men man ska ju inte klaga liksom.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du är så fin i lugg men jag vet man måste trivas i sin frisyr. Önskar dej en mysig höst. kram. Tycker dom blogg är så trevlig. 😊

Svar: Oh, tack fina du!!! Önskar dig detsamma!
Sofie Strandberg

2020-09-17 @ 14:35:03
Postat av: Linnea

Du kommer dit så småningom, helt plötsligt är du bara där ❤️ Kämpa på med körkortet, snart nog är det ditt ❤️

Svar: Tack fina <3
Sofie Strandberg

2020-09-17 @ 15:26:20

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0