För ett år sedan

För ett år sedan hade jag ett litet blåbär i magen men det var nästan ingen som visste. Jag tog på mig en färgglad blommig klänning och tyckte magen var sååå svullen haha.
 
På skärtorsdagen hade vi kompisar över på påskmiddag. Mmm, så god den här buffén såg ut. I år orkade jag verkligen inte fixa med sånt här haha.
 
Det var varmt och fint och jag och Dan gick långpromenader och funderade över bebisen i magen.
 
Påskafton kom och vi gjorde oss fina för att fira hemma hos mamma och pappa.
 
Jag var så nervös för vi skulle ge alla vars ett påskägg som skulle avslöja vår lilla hemlighet.
 
Alla blev så otroligt glada såklart <3
 
På påskdagen var Regina och Frédéric hemma hos oss på middag. Regina var också gravid och både jag och Regina satt och mådde illa men kämpade på haha.
 
Veckan efter var jag på det allra första ultraljudet och där inne i magen fanns minsann en liten böna med ett hjärta som slog.
 
Nu ett år senare är den lilla bönan såhär stor <3
 
Glad påsk alla! Hoppas ni får en mysig dag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Glad påsk. Oj vilken fin bild på dej och er söta son. kram.

2022-04-17 @ 15:14:40
URL: http://spray.se
Postat av: Anonym

Glad påsk. Oj vilken fin bild på dej och er söta son. kram.

2022-04-17 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0