Julpyssel.

Jag har minsann julpyntat lite hemma. Igår var jag nämligen ledig och passade därför på att pyssla lite hemma.
 
Till exempel så köpte jag hem en sådan här fin ljusstake från Hemtex. Sara och Neja hade köpt vars en och jag kunde ju inte vara sämre! En i guld passade perfekt i vårt kök. Dan överraskade med lite julgranskulor i olika färger som passade perfekt till ljusstaken.
 
Dessutom var lillebror Christoffer här igår och hjälpte mig både baka och dekorera apelsiner med nejlikor. Nu luktar köket extra juligt.
 
Christoffer gjorde två apelsingubbar med hjälp av nejlikorna. Hur söta?
 
Såhär tjusigt ser vårt köksbord ut nu.
 
Dessutom passade jag på att baka dessa saffranskokostoppar som jag bakade förra året. Jättelätta och goda! På fredag skall jag nog baka lite till. Måste få igång julkänslan ordentligt nu när det är luciavecka och allt.

Kommentarer
Postat av: M

Jättefint!! Puss :-)

2014-12-10 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0