Pappa och Maskara ?

Jag och Pappa är i HM affären och skall köpa en ny Maskara till mig.

Sofie :
Oh, jag vill ha den guldiga masterpiece maskaran, från Max Factor. Men den finns säkert inte kvar i svart färg.
Pappa : Jaha.. men jo, här är några svarta tuber.
Sofie : Men pappa, det står här att den är blå?
Pappa : Men tuben är ju svart ?
Sofie : Ja, men innehållet är blått.
Pappa : Så man ser inte på tuben vilken färg den är? Tex, den här guldiga tuben är egentligen inte en guldig maskara?
Sofie : Suck... nej pappa.
Pappa : Men, så knepigt..


Det är inte alltid lätt.

image105


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA sådan blåst pappa du har ;) haha skoja :P haha fan vad jag hade skratta om jag hade varit med om de xD

2007-12-23 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0