IG-Sofie

Idag har bara varit en helt vanlig dag, inte hänt något speciellt alls faktiskt.
Förutom att jag hade utvecklingssamtal typ två timmar efter att vi hade slutat.
Eftersom det tar ca en timme för mig att ta mig till eller från skolan, så var det lika bra att stanna kvar och vänta på mammsen som skulle komma klockan 16.00, PRICK.

Så väl på utvecklingssamtalet, förklarade min mentor att jag sköter mig bra och att det inte var ngt märkvärdigt att berätta.
YES, tänker Sofie lite glatt, MVG i ALLA ämnen !! (Dock endast ett önsketänkande)
Men helt plötsligt slänger min Mentor fram ett dokument.
I dokumentet stod alla mina betyg. Inget märkvärdigt tänkte Sofie eftersom hon hade sett dom tidigare.
Men Ack Nej, så fel hon kunde ha ! För helt plötsligt utropar min mentor
- Och hur skall du göra med det här IG:et?
- IG ?!, pustar Sofie, Jag har väl förfan inget IG?
- Jo, det står här, säger mentorn, Du har IG i trafikant.
- Nej, det har jag inte!
- Jo, det har du.
- Nej !
- Jo.
- Ehm, Jaha ?


Så Jag sökte upp min lärare som sa att jag hade skrivit IG på slutprovet, därför fick jag IG, men att jag skulle få skriva om provet. Tycker dock att han kunde ha meddelat det lite tidigare...
Jag som trodde att man skulle få slippa den där satans kursen, men icke så nicke !
Hade inte förvånat mig om dom sätter IG på en bara för att dom vill jävlas med en lite, "höhö hon hatar denna kursen därför ska hon läsa den EN GÅNG TILL, höhö ".
Fast har i och för sig lite mig själv att skylla... men bara lite....

Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a Bengt-Göran

Kan kanske (endast kanske) bero på att du är en man sofie?
xD LADYBOY LADYBOY! eeeeehehehe

2007-10-15 @ 19:02:31
URL: http://kentjesus.blogg.se
Postat av: Pekka

haha du som tyckte trafikant var såååå roligt

2007-10-15 @ 20:22:53
URL: http://pekkalainen.blogg.se
Postat av: egoina

stackare! trafikant som är så kul...

2007-10-16 @ 10:21:18
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0