Vi gick i kras

Inget gör mig lyckligare än att veta att du aldrig kommer att kunna såra mig igen.


Varför kan inte två människor som tycker om varandra så mycket få leva tillsammans ?


Jag har kastat rosorna, Jag har kastat parfymen.
Nu kan inte ens pennan förgifta mina ord längre, för den finns inte längre kvar.
Du finns inte längre kvar.
Inte ditt nummer, Inte våra bilder, sms eller minnen.
Och inget gör mig lyckligare än att veta att du aldrig kommer att kunna såra mig igen.
Det var inte meningen att vi skulle vara tillsammans.
Det var inte meningen att våra drömmar skulle förverkligas, att vår kärlek skulle bestå
och inte heller att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar.
Det är bara att inse, Vi gick i kras.

Kommentarer
Postat av: Egoina

Du.. jag har läst det här nu kanske 20 gånger och jag måste säga att det är jätte vackert. Du skriver oerhört bra.. :) du borde släppa en bok med dikter av Sofie.. jag kommer köpa den! ;D

2007-10-14 @ 21:29:49
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0