Blek och Hårig?


Har er pojkvän någonsin klagat på er någon gång?
Typ sagt att tröjan ni har på er inte är särskilt snygg, eller påpekat att du behöver klippa dig?
Han kanske har nämnt någon gång att du ibland kan bli lite för bitchig?
Eller han kanske till och med någon gång har sagt till dig att man kan bli tjock om man äter för mycket godis?

Det har aldrig min pojkvän gjort.
Nej, det är helt enkelt för mesigt för honom att nämna något så litet.


Reto : Sofie, du har rätt.
Sofie : Va?
Reto :  Ja, alltså, du är faktiskt väldigt blek. Har du funderat på att sola?
Sofie : Men va? Det har jag aldrig sagt?
Reto : Jo.. Du har håriga armar också.
Sofie : Men va?!
Reto : Du har inte funderat på att typ vaxa dem eller raka dem eller någonting sådant?
Sofie : Tack älskling...
Reto : Lungt, säger bara sanningen ju.


Vissa kanske hade smällt till sin pojkvän om de hade sagt något sådant.
Men inte jag. Jag bara tittade på honom och log, för jag vet nämligen vilket helvete han kommer ha de närmsta månaderna.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha hon var en skådespelare, hon va med i bland annat dem Ica reklamerna ett tag :P haha

2008-04-04 @ 15:22:50
URL: http://jossehansson.blogg.se
Postat av: ReTo

Du är så falsk :O, jag sa faktiskt jag skojja efter!

2008-04-05 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0