En helt vanlig dag i Sofies (pantade) vardag.

Sofie, Sös och Carro är i Malmö och shoppar.
Sös har planerat att gå inom en bokhandel för att köpa en bok till hennes pojkvän till alla hjärtans dag.
De går in i bokhandeln, som är lika tyst som ett bibliotek.
Sofie, som inte vet vilken bok Sös skall köpa frågar högt och ivrigt;

Sofie : VAD HETER BOKEN SARAH? (skriker)
Sös : Mja... det kan jag inte säga nu Sofie. (viskar)
Carro : Tja, den börjar på K och slutar på amasutra..
Sofie : Ööööh okej..
Sofie har ingen aning om vad det är för bok och fortsätter prata.
Sofie : Men Sarah? Fråga efter boken istället.
Sös : Näää Sofie, det gör jag inte !
Sofie : Men ! Varför inte det ? Jag gör det istället.
Sofie går fram till en Man som jobbar i bokhandeln och frågar efter boken.
Sofie : Hejsan ! Duuu har ni någon bok som heter Kamasutra?
Mannen tittar konstigt på dom och börjar sedan skratta högt.
Sofie förstår helt plötsligt vad det är för sorts bok hon har frågat efter och pekar på sin syster samtidigt som hon skriker;
Sofie : ALLTSÅ DET ÄR INTE JAG SOM SKA HA DEN ! DET ÄR HON !!! (skriker)
Sös blir genast röd i huvudet och väldigt generad, i panik pekar hon genast tillbaka på Sofie.
Mannen : Jaja, vi har den här någonstans...



Det här är en helt vanlig dag i vårt liv.
( Kamasutra är en Sexbok med bilder och text i )

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0