Hälsningar från Ingenstans.


Hejsan Allihopa!
Nu är jag i min stuga där jag skall fira midsommar, alltså i Yngsjö. Yngsjö är en liten by som ligger utanför Åhus. Rättare sagt ligger vår stuga utanför byn Yngsjö som ligger utanför Åhus... Alltså i Ingenstans. Här är verkligen stor skillnad från storstaden Löddeköpinge. Här finns bland annat flugor. Flugor är någonting som jag inte har sett sedan 1900-talet då jag besökte Trögo-Saras tidigare bondgård. Jag hade faktiskt glömt bort hur äckliga dom var. Dessutom skall jag sova i en hård 70-säng, tillsammans med Reto.. Jag har verkligen sett fram emot denna midsommar helg, någonting säger mig att det kommer kännas som att leva på 1800-talet med utedass och annat mysigt.

Tur att datorn följde med så jag kan ha någon kontakt med omvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0