God Morgon.


Idag är faktiskt humöret på topp!
Kan kanske bero på att jag kollade 7 avsnitt av SATC igår, eller också har jag bara sovit gott. I vilket fall som helst ska jag ner till gymmet (kanske, om jag orkar?) och därefter är fika/shopping med Rebbe och Neja i Lund.
Vi måste alla hitta alla hjärtans dag presenter.
Det är konstigt med alla hjärtans dag, de andra åren då jag har varit singel hatade jag den, men nu ser jag väldigt mycket fram emot den. 
Det är Dans fel.
Allt som inte går att förklara skylls på en man.

I vilket fall som helst blir det parmiddag på Lördag.
Jag och Dan, Sös och Daniel, Neja och Linus.... och Carl och Christoffer. Mina bröder passar så väldigt bra in där tycker jag. Jag och Neja kommer att äckligt-söt-sliskigt dekorera hela huset med snuttegull-hjärtballonger och röda girlanger. Maten lämnar vi till Sös, eftersom hon förhoppningsvis kan göra det gott.

Aja. Mer får ni veta på lördag.
Nu skall jag dra mig ner till gymmet (kanske?).
Mors!

Kommentarer
Postat av: Pia

Fullt upp. :D

2009-02-12 @ 12:49:16
URL: http://pijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0