Jag ville bli snygg, men blev en munk.


Ibland hatar jag att klippa mig hos frisörer.
Speciellt när man i början tycker det är ursnyggt och sedan efter ett långt övervägande framför spegeln hatar det. Det kostade 60 kronor att klippa min lugg och nu ser jag ut som en munk.
Jag har helt enkelt en pott-lugg.
Och helt ärligt talat så kunde jag klippt det bättre själv.
Men nej! Detta var ännu ett av mina impulsköp. Jag tänkte cirka två sekunder på det. "Hm, jag vill nog klippa om min hellugg? Ja det gör vi!" Och vips ser jag ut som en pottig munk.

Det är det jag säger. Gud straffar mig för mitt beroende. Eller så vill han att jag ska joina hans heliga munk-klubb. But do you know what? It's never gonna happen.

Det är tur att hår växer banne mig.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Din lugg blev jättesöt ju!

2009-01-29 @ 18:18:52
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0