Å andra sidan..


.. så kanske det behövdes ändå.



Kommentarer
Postat av: michelle

Ja jag vet att mamma har rätt! Jag är så tacksam att hon finns där för mig, och har alltid gjort!



Tack kära du, detta värmer Sofie! Känns skönt att det finns vänner som peppar en och visar att dem bryr sig.



Jag är stark, jag vet att jag inte behöver honom, alls! Men själva känslan av att bara VETA att min egna pappa skiter fullständigt i mig. Det är jobbigt & hjärtskärande!



Jag mår bra utan han, absolut! Jag har min underbara mamma, min älskade pojkvän & mina fina vänner! MEN jag saknar själva fadergestalten & de dotter & far dagar man haft en gång i tiden.



Men som sagt, jag behöver inte han för jag mår så mycket bättre UTAN han, för jag vet vilket svin han är!



Tack, och ta hand om dig med! :)

2009-06-06 @ 15:42:50
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0