kräftskiva!


I lördags hade jag, egentligen, tänk ha en stor kräftskiva hemma hos mina föräldrar. Alla som man kände skulle vara där, och det skulle vara världens röjarfest! Men det gick inte riktigt Mamma och Papi med på. Så det fick bli en mindre kräftskiva istället, med de närmsta vänner man har. Även om det kanske inte var en riktig röjarfest så var det hur trevligt som helst. Det bästa är ändå att man enkelt kan träffas och umgås utan att behöva göra en stor sak av det. Man kan även se det som en liten avslutning på mitt festande i det stora, gula huset. Hädan efter kommer mina fester äga rum i en lägenhet, med två rum och kök, i Kävlinge.



Kvällen klädsel.


Jag och Sös hade dekorerat så fint.


Vi hade fina kräfthattar på oss. Ett tag i alla fall.


Jag och Neja.


Micke och Henke.




Markus.


Linus och Markus.


Me n' my girls.


Daniel och Sös.


Niclas och till sist Dan, som alltid ska diskutera om någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0