Sådant som ni kanske inte visste.

- Jag tycker det är så himla mysigt att åka buss. Så länge man får sitta i sina egna tankar och inte behöver tänka på tiden.

- Jag brukar överkonsumera svartpeppar när jag äter potatismos eller pommesdippor.

- Om jag inte få prata om hur jag känner exploderar jag och blir arg utan anledning.

- Jag blir lätt avundsjuk på människor som till exempel har finare kläder än mig eller lyckas gå ner ofantligt många kilo utan problem.

- Jag har väldigt lätt för att drömma mig bort och längta efter saker. Sedan får jag ångest för att jag helt enkelt inte kan leva i nuet.

- Jag var 15 år när jag blev kysst för första gången. Det var konstigt och inte alls som jag hade föreställt mig.

- Om jag hade varit rik och inte haft en Dan som dragit mig i örat hade jag skaffat mig en bondgård med tusen söta husdjur.

- Jag får ångest varje gång jag köpt en klänning.

- Utan frukost existerar inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0