Inflyttningsfesten.

I fredags hade vi, som sagt, inflyttningsfest och vi hade fixat lite snacks och bål!

 

Vi var några som förfestade lite på balkongen innan resten kom.

 

Plötsligt såg det ut så här!

 

Johan hade på sig en Superman T-shirt. Jag förklarade för honom att om han inte har på sig en Spiderman eller Batman T-shirt nästa gång kommer jag att bli besviken.

 

Carro och Johan!

 

Rebbe!

 

Fredric och Ida!

 

Köket!

 

Johan lekte fotograf och då såg det ut så här! Det var inte så illa som det ser ut. Jag lovar.

 

När klockan var efter 2 och de flesta hade gått hem ställde jag mig och lagade mat. Fiskpinnar, pommes och dillsås fick duga. Det gjorde det. Verkligen.

 

Plötsligt upptäckte vi att det såg ut så här! Så vi plockade undan lite och 03.40 var vi i säng. Det var en mycket fin inflyttningsfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0