Fredagsmys.


I fredags var inte Dan hemma, så Sara kom över på kvällen för att laga hemgjord pizza! På vår underbart goda pizza fanns skinka, ananas, lök, körsbärstomater, kantareller, champinjoner, västerbotten ost och när den var färdigbakad toppade vi den med ruccola. Det är det som är så bra när Dan inte är hemma. Man får äta precis vad man vill. Senare på kvällen kom Caroline över och vi tittade på filmen "The Lucky One", som faktiskt var väldigt bra. Jag kan lätt tycka att vissa filmer kan bli för slibbiga, men jag gillade faktiskt denna. Trots att Zac Efron spelade huvudrollen. När chipsen var uppätna och filmen var slut, kramade jag mina tjejer hej då för dagen efter blev en lång dag på Burger King och fest hos Sös!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Så mysigt det var! :D

2012-09-11 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0