StickyGram och kylskåpsmagneter.

Jag har minsann lite nya kylskåpsmagneter som jag helt enkelt måste visa! Både vår frys och kylskåp är som ett enda kollage. Men det är fint tycker jag, även om det kan se lite rörigt ut.
 
Magneterna kommer i alla fall från StickyGram.com. Det är så himla enkelt och smidigt! Man skapar ett konto och länkar den till sin Instagram, sedan klickar man bara i de Instagrambilder man vill ha som kylskåpsmagneter och vips! Klart! Det kostade dessutom bara 100 kronor för 9 stycken magneter och det var fraktfritt. Två dagar senare låg magneterna i vårt brevinkast. Snabbt och smidigt.
 
Vi har alltid haft så himla dåligt med magneter och dessutom vill man ju inte ha vilka magneter som helst. Därför blev jag så himla glad när jag hittade det här erbjudandet.
 
Den bästa magneten av de alla är den här med mig och morfar. Den pryder nu morfars dödsannons och får liksom den där tomheten att bli lite lättare. Han var en väldigt speciell man, min morfar, och förtjänar att bli hyllad och ihågkommen. Dessutom älskar jag den bilden på oss. En glad, blond Sofie sittandes i morfars trygga knä en svensk sommar på 90-talet. Det bästa minnet genom tiderna. Så om ni har många fina instagrambilder tycker jag att ni genast skall beställa. En perfekt och personlig julklapp dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0