Födelsedagsmiddag på Rådhuskällaren.

I måndags åkte vi som sagt till Malmö för att äta på Rådhuskällaren och fira att mina bröder fyllde 18! Jag älskar Malmö. En riktigt härlig storstad där man känner att man kan vara sig själv.
 
Det var fint väder ute och jag och Dan satt på stortorget en stund och väntade på att de andra skulle anlända.
 
Väl inne på restaurangen delade vi ut presenter. Här har vi Carl med vår present!
 
Christoffer!
 
Dan var hungrig men glad!
 
Jag är så himla dålig på att fotografera när jag skall äta och liksom slänger mig över maten direkt. Men här hann jag fånga lite på bild! Vi åt Rådhuskällarens filéfrossa vilket innebär att man får äta hur mycket man vill av deras buffé. Det fanns både oxfilé, fläskfilé och kycklingfilé att välja på. Jag och Dan åt på denna restaurang när vi hade tre års-dag. Dock orkar man inte äta så mycket eftersom det är så mäktigt. Vilket är synd. Vem vill inte trycka i sig oxfilé liksom?
 
Så åt vi mycket och länge. När vi var extremt mätta åkte vi hem igen. Men det är inte ofta hela familjen går på restaurang och speciellt inte på en måndag. Mer vardagslyx till folket anser jag. Jag och Dan skall bara få jobb och bli rika först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0