När det känns sådär tomt.

Jag är van vid att följa cirka 20 serier i veckan. En del börjar till hösten och slutar till våren, en del går endast på hösten och en del går endast på våren. Överlag vet jag inte riktigt hur många serier jag följer. De går liksom vid olika tidpunkter på året. Men nu under sommaren är det verkligen tomt. Nu har nästan alla serier uppehåll och det är endast "True Blood" och "Falling Skies" som går just nu.
 
Jag vet liksom inte vad jag skall göra om kvällarna. Jag har redan läst ut bok nummer två av "50 shades of Grey" och jag skall nu börja på bok nummer tre. Men sedan då? Om vi börjar följa fler serier så kommer det bli helt kaotiskt till hösten när de flesta serier sätts igång igen. Jag kanske skall hålla mig till film. Men jag kan inte hjälpa att känna mig alldeles ensam utan hämndlystna kvinnor, vampyrer och seriemördande poliser som håller mig sällskap. Det där lät inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: sandra

testa "Åttio dagar gul". Det är den första i en annan trilogi. Sen kommer: "Åttio dagar blå" och "Åttio dagar röd"

2013-06-25 @ 07:10:49

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0