Snart sommarlov.

 
Här sitter jag, trött som sjutton. Klockan är tio på kvällen och jag sitter fortfarande med min hemtenta. Jag får väl skylla mig själv lite då jag inte arbetat så aktivt med den under dagen. Men nu är jag nog klar för idag. Imorgon kör vi det sista och på torsdag skall jag förhoppningsvis lämna in den och sedan hålla sommarlov. Vill bara vara ledig nu. Känns som att jag inte har gjort mig fin på hundra år ungefär, utan sitter bara här i mjukiskläder och självtorkat hår. På lördag blir det i alla fall storfest för mina bröder som fyller hela 18 år! Då skall jag ha på mig en klänning för 179 kr och locka håret. Luggen skall klippas imorgon och håret skall jag själv färga någon gång i veckan. Mest för att jag saknar de röda tonerna och vad är 75 kronor egentligen när man kan göra det själv hemma? Men lite så ser det ut just nu. Då skall jag titta på ett avsnitt av Mad Men och sedan skall jag sova. Imorgon börjar dagen med en timme på gymmet igen. Jag har som mål att träna fem gånger denna veckan. Vi får väl se hur det går. Imorgon blir dag nummer tre i alla fall! God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0