Hej då Eminent.

 
Jag kunde verkligen inte tänka mig en bättre praktikplats! Jag har lärt mig så oerhört mycket, skapat kontakter och haft väldigt roligt. Alla har verkligen tagit in mig i företaget och låtit mig vara en del av gänget. Jag har känt mig omtyckt samtidigt som det har varit otroligt professionellt och lärorikt. Jag kommer verkligen att sakna alla!
 
 
Och som att det inte vore nog att jag verkligen stormtrivdes på min praktik? Som att det inte vore nog att jag fick en gigantisk champagne i avskedspresent? Nej, jag fick dessa fina teckningar av mig själv! Ett fiktivt reklamblad med mig i och en tavla. Finaste Sam hade hittat en bild av mig på facebook och sedan ritat av den. HUR FINT OCH GULLIGT?! Höll nästan på att gråta när jag fick den och blir så himla tårögd bara jag tänker på det. Båda teckningarna skall spikas upp och ha på väggen. Hur fräckt är det inte att ha en teckning av sig själv på väggen liksom?
 
Nu blir det fullt fokus på min C-uppsats och examen. Sedan beger vi oss vidare ut på djupare vatten. Mot oändligheten och vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0