Sista dagen på praktiken.

 
Idag är det sista dagen på praktiken för mig. SÅ himla tråkigt. Vill verkligen inte sluta. Trivs så himla bra så jag vill vara kvar här ett tag till. I alla fall så ställer jag till med lite fest efter jobbet. Eller ja fest och fest, men lite chips, chokladbollar, ballonger och öl får väl kallas det. Ballongerna köpte jag på Partyland här i Malmö och de är i Eminents loggas färger! Satsar på att vara världens bästa praktikant som de aldrig kommer att glömma. Kan ju hoppas i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Aww, sötaste! De får fan se till att anställa dig <3

2014-04-15 @ 18:24:36
URL: http://jawnas.se
Postat av: Ingered andersson

Hello.........
Klart att de inte kommer att glömma dig.........!!

2014-04-17 @ 12:31:29
Postat av: Therése

Du verkar ju fett omtyckt där! Duktiga Fi!♡

2014-04-17 @ 16:32:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0