En lördag i Sölvesborg och kusin Hampus födelsedag.

I lördags var det dags att fira att kusin Hampus fyllt hela 16 år! Så hela familjen begav sig till Sölvesborg och där träffade vi bland annat kusin Therese.
 
Det bjöds på två olika sorters smörgåstårta. Oh, så gott. Älskar smörgåstårta, kan äta det jämnt!
 
Ost och kex också såklart.
 
Till efterrätt bjöds det på prinsesstårta.
 
Och hembakad saffranskladdkaka.
 
Vi åt tills vi dog ungefär.
 
Dan var fin i en ny skjorta.
 
Kusin Sanne är mjölkallergiker och fick en sådan här fin pannacotta till efterrätt. Hur fin?
 
Så sjöng vi för Hampus och gratulerade honom så gott! Sedan blev min förkylning ännu värre och jag fick lägga mig på soffan tills vi skulle åka hem. Vill så gärna bli frisk nu. Jag vägrar att vara förkyld på Julafton i alla fall! Tack för en mysig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: M

Mysigt!! :-)

2014-12-16 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0