En guldsladd.

Jag tänkte att jag skulle visa en av de presenter jag fick på min födelsedagsmiddag förra helgen. Jag fick så många fina presenter, men tyckte att den här var lite finurlig och att jag bara måste visa er!
 
Av min vän Desirée fick jag många saker i födelsedagspresent. Bland annat fick jag den här fina guldiga asken formad som ett hjärta.
 
I asken låg bland annat en liten sladd. En guldig sladd!
 
"En USB-sladd?" frågade jag Desirée och då berättade hon att det var en laddningssladd till min mobil som har samma guldiga färg som baksidan på min iPhone.
 
Så himla finurligt! En sådan måste jag ju självklart ha! Allt som är guldigt och extra roligt måste alla ha anser jag. Så tack, tack!
 
Sladden hittade Des HÄR för de som är intresserade! Och det är ni ju såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0