Färdigexaminerad produktionsledare.


Alltså jag är SÅ glad just nu. Så, så, så otroligt glad. ÄNTLIGEN har jag fått reda på att mitt examensarbete har blivit godkänt. ALLTSÅ!!!!! Jag mår så bra just nu. Förstå att jag är färdigexaminerad produktionsledare? Alltså, stryk skaffa barn och gifta sig för det här är typ det mest vuxna någonsin. NÅGONSIN!! Okej, kanske inte. Men nu skall jag liksom arbeta på ett medieproduktionsbolag klockan 9-17, vara ledig alla röda dagar och få månadslön. Alltså MÅNADSLÖN!!!! Ursäkta för stora bokstäver och många utropstecken och ja, jag måste få ett jobb först. Men ändå. SÅ NÖJD över mig själv just nu. Så nöjd.

Kommentarer
Postat av: M

Duktiga, duktiga du!! Puss <3

2014-10-03 @ 08:43:02
Postat av: Rebecca

Grattis snygging! Glad för din skull. Var stolt. Inte alla som kan åstakomma det minsann :) starkt jobbat!

2014-10-04 @ 21:55:32
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0