Vecka 38.

Vilken tung dag idag. Jag är rent ut sagt både ledsen och deprimerad över att FI inte kom in i riksdagen, att SD fick så otroligt många röster och att MP inte fick så många röster som jag hoppades på. Nu vill jag glömma ALLT som har med politik och göra och bara gå vidare. Orkar liksom inte mer. Så vi tittar på hur min vecka kommer att se ut istället.
 
Måndag: Idag är jag ledig och har INGET inplanerat. Känns helt konstigt? Jag har liksom inte ens någonting att plugga. Alldeles strax skall jag ner till gymmet i alla fall och det känns ju bra. Vi får inte glömma att det är vegetarisk måndag idag! Recept kommer.
 
Tisdag: Imorgon går jag i skolan 13.30-16.
 
Onsdag: Ledig och skall träna. Annars får vi se vad som händer. Städa kanske?
 
Torsdag: Ledig och träna! Min lillebror Carl kommer dessutom ner från Piteå på torsdag! Längtar något oerhört. Skall krama om honom extra mycket.
 
Fredag: Skola 13.30-16. Sedan skall jag hälsa på Eminent som jag praktiserade på i våras, de har nämligen ett event som jag är bjuden på. Därefter blir det fredagsmys med min fina sambo.
 
Lördag: Träna på morgonen och därefter åker vi till Sölvesborg för att fira att kusin Sanne fyller år! Hipp, hipp, hurra!
 
Söndag: Vilodag!
 
Ni kommer såklart också få se en massa inlägg från vår roliga helg i Varberg och det vill ni ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0