Pinchos.

Så lämnar vi USA för två sekunder och kikar istället på var jag, Jaana och Desirée var förra torsdagen och åt: Pinchos!
 
Tyckte att de här servetterna var så bra och gulliga.
 
Jaana var söt och glad!
 
Pinchos är en jättemysig tapasrestaurang som ligger bland annat i Malmö. Deras koncept är jätteroligt! Man laddar ner deras app och beställer via den istället för att en servitör kommer med en meny och sådär. Man bokar sitt bord och har en sittning i cirka 2 timmar och 20 minuter, och så kan man ta den tid man behöver. Inte stressa liksom, utan beställa in en rätt i taget.
 
Så beställer man dryck och mat och får notiser på mobilen när det är klart att hämta. Jättesmidigt!
 
Jag, Des och Jaana började lite långsamt med två rätter vardera.
 
Tyckte att träbrädorna man fick rätterna på var superfina!
 
Jag beställde bläckfiskringar och svamprisotto. Det var SÅ gott!
 
Mitt fina häng!
 
Sedan blev det lite mer mat. Rätterna var ju ganska små, men de var så söta liksom. Som den här minimala hamburgaren!
 
För mig blev det baconinlindade dadlar och pommes på sötpotatis.
 
När vi var mätta och nöjda traskade vi hemåt igen. Men verkligen ett tips för er som är sugna på att äta ute ikväll. Finns även i Helsingborg har jag sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0