23 december: Lillejulafton

Sådär! Nu tänkte jag att min julledighet från bloggen får vara över och jag får ta tag i mitt liv lite. Vi börjar med den 23 december, lillejulafton! Jag såg ut såhär.
 
Sedan tog jag och Dan tåget till Kävlinge och åkte därefter vidare till Furulund för att fira jul hos Dans farmor och farfar!
 
Julmat <3
 
Tova och Loke, som har blivit så himla stora nu! Man får ju lite ångest själv över det måste jag meddela.
 
Vi åt mycket och länge.
 
Sedan kom Tomten och delade ut massvis med paket!
 
Det var såklart mest barnen som fick presenter. Jag fick en jättemysig snugrug av Dans föräldrar (en filt med armar liksom) som har varit perfekt att ha nu i mellandagarna.
 
Och här har vi Lars och Lina! Klockan 22 tackade vi för oss och begav oss hem till Malmö igen. Mysig lillejulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0