Vecka 5.

God morgon! Det här är ett tidsinställt inlägg då jag är på jobbet (WOHO!) vid denna tiden. Men jag tänkte att vi som vanligt skulle gå igenom hur min vecka kommer att se ut.
 
Måndag - Onsdag: Jobba på det nya jobbet! Spännande och roligt!
 
Torsdag: Först jobba och senare på kvällen skall jag träffa Jenny, Cilla och Carolina för att äta middag och umgås.
 
Fredag: Jobba och sedan fira första riktiga jobbveckan framför god mat och Fångarna på Fortet. Bästa fredagsunderhållningen tycker jag.
 
Lördag: Städa, träna och på kvällen kommer några kompisar över för en spelkväll. Ska bli roligt!
 
Söndag: Vilodag!
 
Ungefär så kommer min vecka att se ut. Ni får ju som vanligt följa med på mina äventyr, men jag kanske inte kommer vara lika aktig här nu under första ordentliga arbetsveckan. Men jag skall göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Jaana

Yaaay, lycka till på första jobbveckan! :) <3

2015-01-26 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0