Onsdagslista.

 
Låt som du lyssnar på när du är ledsen?
Sentimental Heart av She & Him.
 

Beroende av:

Kläder, bekräftelse och närhet. Kan vara att jag har blivit beroende av Coca Cola Zero också.

 

Vem behöver du mest just nu:

Vänner och familj. Och Isa.

 

 

Vad tror folk om dig?

Jag får ofta höra att folk inte alls tror på att jag är blyg och tycker det är jobbigt i olika offentliga sammanhang. Sedan är det många som tror att jag inte alls kan hålla hemligheter och att jag är glad jämt, jämt, jämt.

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag har fina kläder eller har stora ögon. Ytligt nog.

 

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, ganska ofta.

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Lite svalt, men OK! Har inte badat idag, blir nog ett dopp imorgon! Puss". Det var från mamma som berättade hur badvänlig poolen var idag.

 

 

Nästa mål i ditt liv:
Att flytta till Malmö.

 

Hur svarar du i mobilen?
Antingen "Hej det är Sofie" eller "Hallå!" när jag vet vem det är som ringer.

 

Vem ringde dig senast?
Mamsen.

 

Antal timmar sömn inatt:
6,5 timmar. Satt uppe alldeles för länge och tittade på fotboll som jag inte alls var intresserad av egentligen.

 

 

Brukar du komma i tid?
Ja, jag brukar komma i tid. Men jag cyklar ALLTID i absolut sista minuten till bussen. Helt galet. Är oftast sönderstressad på morgonen pga tidsoptimist.

 

När mår du bra?
När det är sommar och jag får ta vara på vädret framför mammas och pappas pool och läser en bra bok.

 

Hur känner du dig nu?
Väldigt trött. Är trött jämt nu för tiden. Skall snart ut och springa och då blir det nog bra igen.

 

 

Vanligaste färg på dina kläder:
Tycker att det har varit mycker puderrosa nu på sistone. Annars är det nog svart och blått i olika nyanser.

 

Favoritdryck på morgonen:
Vatten, thé eller juice. Helst vatten eller thé.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Nu när jag jobbar brukar jag försöka sova vid 22-, 23-tiden. Men det är ju så himla ljust nu på kvällarna så jag har oftast svårt att somna då.

 


Kommentarer
Postat av: Jaanis

Längtar efter att ha dig i Malmö <3

Svar: <3 <3 Jag med!
Sofie

2015-07-07 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0