Noll.

På min 25-års fest. Sofie, Neja och Rebbe står och pratar och Sofie tar sedan ett foto av Rebbe.
 
Sofie: Såhär blev bilden!
Sofie visar fotot.
Rebbe: Usch. Mitt hår alltså..
Sofie: ALLTSÅ! Vet du hur många som jämt kommer fram till mig och säger "Den där Rebecka, hon är så jäkla söt! Gud vad hon är fin". Vet du hur många som gör det?!
Rebbe: Nej! Hur många??
Neja: NOLL! Noll personer! Inte en själ! Inte någon! Alla säger "Den där Rebecka, hon kunde varit så himla söt om hon bara hade gjort något åt sitt hår!".
Rebbe: ???
 
Den där Neja alltså. Så gjutna kommentarer att jag dör en smula inombords.

Kommentarer
Postat av: Rebbe

Haha, alltså! Jag älskar er! ❤️❤️

Svar: Och vi älskar dig!! ❤️
Sofie

2015-03-10 @ 11:03:30

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0