Vecka 35.

Gooooood morgon måndag! Hoppas ni har haft en alldeles ypperlig helg? Det har jag haft! Jag har slagits av en smula livsångest, ni vet "vad ska jag göra med mitt liv, ungdomen håller på att ta slut!" och sådant där. Annars har den varit toppen. Sommaren gjorde come back och det känns som den aldrig tar slut. Men kanske vänder det den här veckan? I vilket fall som helst, här kommer veckans schema!
 
Måndag: Idag så är det full rulle på jobbet! Jag har massor att göra den här veckan och det ska bli superkul. Hösten är välkommen! Efter jobbet skall jag, Jenny och Lina ses och fika. Ska bli mysigt.
 
Tisdag - onsdag: Jobba, träna, läsa bok och hänga hemma. 
 
Torsdag: På torsdag skall jag på Sydsvenskans kräftskiva med jobbet. Det skall bli superkul! Älskar kräftor och samlar typ på kräftskivor det här året. Förra året var jag på ganska många och det måste jag ju i år också!
 
Fredag: På fredag så har vi kick off med jobbet som kommer att vara hela dagen, inklusive övernattning. Ska bli spännande!
 
Lördag: På lördagkväll skall vi på kräftskiva till Ola och Angelica. Yey! Ska bli mysigt.
 
Söndag: Vilodag! Ganska fullsmockad vecka, så på söndag ska jag bara ta det lungt.
 
Hur ser er vecka ut? Hoppas den kommer bli finfin. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0