När vi såg Håkan Hellström på Malmö Arena.

I onsdags skulle jag, Carro, Johan, Dan, Sarah och Niclas gå på Håkan Hellström-konsert på Malmö Arena. Men så blev Dan sjuk och febrig och åkte hem :( Vi sågs i alla fall på Vigårda innan vi tog tåget till Hyllie och konserten. Vi var peppade!
 
I och med att Dan blev sjuk blev det en biljett över och jag ringde snabbt Lina som gärna hängde med istället! Kul! Efter en milslång kö kom vi in till detta underbara rus. Stämningen var fantastisk.
 
Det var första gången jag såg Håkan och var extra taggad. Han spelade mest låtar från hans senaste skiva vilket i och för sig var lite tråkigt då jag inte tycker dem är lika bra.
 
Lina, jag och en Niclas i bakgrunden.
 
Försökte få en bättre bild på mig, Sarah, Lina och Carro men det gick sådär.
 
När Håkan spelade lugna låtar tog alla fram mobilen och lyste. Så häftigt att se hela arenan upplyst på det sättet. Hur gulligt är det förresten inte att folk klädde sig i sjömanströjor? Så fint!
 
Jag var såhär lycklig <3
 
 Och så hoppade vi, skreksjöng till minsta lilla mening vi kunde och var så nöjda. Vilken show! Vilken artist! Herregud vad han är bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0