Mat dokumenterad från TV-soffan.

Något av mina favoritsysslor är tydligen att fotografera våra middagar framför TV:n. I alla fall om man kollar mitt Instagramflöde. Jag säger "tydligen" eftersom jag inte har upptäckt att jag ständigt gör detta förrän just nyligen. Tydligen fotograferar jag alla middagar uppifrån också. Vi kikar!
 
Jag fotograferar allt. Såsom pasta och köttfärssås.
 
"Dagen innan vi åker till USA"-pizzan.

Dagen Dan överraskar med hemgjorda hamburgare.
 
Fredagstacosen.
 
Hummersoppan.
 
Den hemgjorda måndagspizzan.
 
Fredagsfajitasen.
 
Lördagssconsen.
 
Och den självklara bakispizzan.
 
Mat alltså. Något av det finaste som finns att dokumentera. I alla fall enligt mitt Instagramflöde.

Kommentarer
Postat av: Lisa.J

Säger ju att det är konst! :D ;)

2016-02-24 @ 08:10:57

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0